sara har ett stall


det fanns sju kattungar på höskullen i stallet, men bara den här gick att fotografera ty den var ganska lugn. även söt.


det är hopplöst att fotografera sig tillsammans med kattungar, man framstår ju inte som värsta cute liksom, pga konkurrensen!



karin var tapper


det här är saras häst lillsockan. jag gillar den här bilden ty det ser ut som att jag är en romantisk hästtjej.


dom här stod och gjorde varandra tjänster


mular, mjuka som persikor. fast den bruna var bitig!


bolla var med och åt bajs, hästbajs


det här var den enda bilden jag fick ta på sara. hon är mycket snygg.


karin och jag utan kattungar är so cute its redonculous!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0