tid och fame

häromnatten pratade jag i sömnen. högt och tydligt, proffsigt och värdigt och charmerande. 
jim skrattade åt mig när jag vaknade.
jag kommer inte ihåg men blev tydligen intervjuad.
sa saker som

"ja det är klart, det blir ju många kända ansikten. men man får inte glömma att dom är människor dom också..."

"lustigt att du säger det!"

och

"nu har vi ju börjat med den andra säsongen...  karaktärerna känns ju som verkliga personer för mig."


drömde inatt att jag fick en bebis, en liten tjej som vi döpte till Tid. hon var så tyst och så snäll och satt i garderoben som var bra tempererad och upplyst när vi var borta, typ ute och cyklade, jobbade, träffade kompisar. 

lilla Tid.



Kommentarer
Postat av: annamoabert

hihihihihii tu es très drôle, je crois.... en charmig kendis

2009-02-02 @ 12:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0