MIN DIET

ÄT EJ

kött
vitt bröd
kaffe latte
socker varenda dag, man blir beroende
snabbmat hamburgare pommesfrittes
färdig mat, fryst mat
oregelbundet

FÖR ATT FÅ MUSKLER

spänn magen hela tiden
cykla och simma på sommaren
ät tonfisk och lax
promenera snabbt dit du ska
sträck på ryggen

VARJE DAG

ät nyttig frukost, helst samma sak varje dag samma tid tex fiberbröd m ost o grönsaker och kaffe
ät garbagesallad till lunch
ät kraftigare middag tex pasta

HAHAHAHA den låter ju helt riktig min diet, som dom brukar låta, jag hatar dieter, jag tänkte att nu ska jag skriva en egen och så märker jag att den också låter som hitler, sofis mode osv. jag upplever den inte som hitler utan den går verkligen av sig självt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0