uppåt framåt


jag vill mörda den ena sidan av mig själv
den tråkiga cyniska inskränkta avundsjuka fantasilösa ängsliga gubbiga sidan
hon som inte fattar hur otroligt vackert och snyggt och spännande livet är
hur lucky hon är!
hur mycket andra människor kan ge henne

åå jag blir galen på mig när den sidan förstör för mig!

för jag är ju så kär i mitt liv och hur det varit och hur det är och framförallt hur det kommer att bli.
jag är så kär i att vara tjej att vara mig och i min man!!! min katt vår lägenhet min hjärna våra böcker allt som händer

jag tycker att det är så spännande! och att om jag kan bli annorlunda och modigare så är det nästan ofattbart bra. och jag vet ju att jag kan det.

min högsta önskan är att bli modig. det är babysteps vareviga dag. men det är lika svårt som alltid för mig att ringa. eller att mejla.
nån mejlar mig. vem som helst. jag sätter mig och skriver tillbaka och det kan ta några dagar och lite ont i magen. dom skriver tillbaka direkt. den här gången svarar jag aldrig! och det är här modiga elin måste komma in. och bara sätta fjantelin på plats!

fjärilarna i magen nästan mördar mig.
man måste göra saker som man inte vågar för att livet ska bli roligt. det är fasiken hela hemligheten. och jag vet den!

drömmarna drömmarna väcker mig tidigt på morgonen i form av eddie som biter mig och som bankar på mig och säger skärp dig skärp dig glöm oss inte. låt inte tråk-elin kväva oss.

Kommentarer
Postat av: aannnaaamooabertbert

the secret is braveness. SÅKLART!!!!

jag tycker du är versta modig förutom ringa-biten.. men det tycker jag är läskigt också. usch. pusss

2008-08-31 @ 21:14:37
URL: http://annamoan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0